28059267_1777594162303456_426172777400295911_n.jpg

Γειά σας αγαπητοί φίλοι!

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο των φίλων της Εύβοιας! Εδώ, μοιραζόμαστε σημαντικές ειδήσεις, πολιτιστικά δρώμενα και κάθε λογής χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την όμορφη Εύβοιά μας και τους ανθρώπους της.

ΜyKEPlive: η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης

ΜyKEPlive: η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης

Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ σε για πολίτες και επιχειρήσεις.
Σύνδεση: https://mykeplive.gov.gr/

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση

Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:

  1. Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη

  2. Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)

  3. Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του

  4. Την διεύθυνση επικοινωνίας του

  5. Τον αριθμό ταυτότητάς (Έλληνες Πολίτες ) / διαβατηρίου και νομιμοποιητικό έγγραφο διαμονής (Αλλοδαποί Πολίτες)

——————————————————————————————————————————————————

Στόχος του myKEPlive  είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.

Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

  1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων

  2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις

  3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

  4. Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας

    Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους: 

    • είτε  μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα»- Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών 

    • είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myKEPlive.gov.gr. 

    Και στις δυο περιπτώσεις  χρησιμοποιείτε τους   προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.
    Στη συνέχεια και εφόσον έχετε επιλέξει το θεματικό πεδίο εξυπηρέτησης και το χρόνο για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση που επιθυμείτε, καταχωρείτε τα προσωπικά στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη.  

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης

Ανοίγει πανιά η ΝΗΣΟΣ ΕΥΒΟΙΑ REGATTA 2020

Ανοίγει πανιά η ΝΗΣΟΣ ΕΥΒΟΙΑ REGATTA 2020

Λήγει η προθεσμία αιτήσεων για τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης

Λήγει η προθεσμία αιτήσεων για τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης